mandag 1. august 2011

Heike RØYTER!!!!!!!!!!!!!!

 Nå er det sommer i Norge! Og det innebærer at Heike RØYTER MYE!! Hver eneste dag børster jeg han, og det ser ikke ut som det skal stoppe med det første! Selv om jeg børster av han en del hver eneste dag, er han enda fin i pelsen. Man kan ikke akkurat si at han er nedpelset!!

Dersom jeg hadde stilt han ut nå, hadde de  i allefall ikke klaget på pelskvaliteteten hans. I brystet har han kraftig, tett pels, og jeg kunne godt tenkt med å klippe han helt ned. Han er (u)heldig å er utstyrt med en kraftig pels, nesten løvemanke;)
 Her er han på bordet som vi daglig bruker. Hvorfor bruke masse penger på ett stellebord, da man har så fint bord i hagen. I og med at det er krakker på siden, er det lettere for Heike og hoppe opp. For når jeg sier "hopp opp" så gjør han faktisk det.
 Her er godgutten etter dagens økt. Kjempe fin gutt. Jeg skulle ha klippet han hos noen som kan Goldenklipp, kanskje det hadde hjulpet litt på varmen...
 Her er de to børstene jeg bruker, og dagens fangst


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar