onsdag 21. september 2011

 I morgen blir Teddy 6 måneder. Tiden med han i hus har gått utrolig fort. Og jeg koser meg så med to hunder. De to har så glede av hverandre!
Teddy var i overkant understimulert når jeg fikk han, han kunne minne mer om en villkatt enn en hund. Men nå har han blitt en helt annen. Vi går på valpekurs hver onsdag, og vi lærer sakte men sikkert. Valpekurset er over i kveld, men jeg har meldt meg på oppfølgingskurs med Teddy. Det går litt mer på hverdagslydighet. Med tanke på at jeg gikk valpekurs, to oppfølgingskurs samt tre ferdighetskurs med Heike, bør jeg gå litt kurs med Teddyboy. For det virker som om den gutten har en del egen vilje. Greit å vise at det er jeg som er sjefen da;)


Ellers har jeg stilt ut Teddy på Pyrineerhund-utstilling i Hønefoss med valpeshow. Teddy ble da BIR og gikk til BIS-finalen, men der gikk han ut. Men kritikken vi fikk var kjempe fin! Og så moro å få så fin sløyfe;) Lever lenge på den!
Jeg skal nok forsøke å stille han litt. Ikke så mye pelsstell på denne rasen som Golden, gudskjelov;)

Ønsker dere alle en fin dag. Selv skal vi ut på tur, så er det siste kurskveld på valpekurset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar