søndag 20. mars 2011

GRATULERER MED DAGEN TIL VERDENS SNILLESTE, GODESTE, VAKRESTE GUTT!

 I morgen 21/3 er min nyyyydelige Heike 2 år! Jeg forstår ikke hvor fort den tiden har gått etter at vi hentet han. Men det betyr at tiden sammen med han er så bra! ;)

Nå synes jeg at han har blitt grovere, men også lengre. Og jeg synes hodet hans har vokst litt, men de vokser jo frem til de er 2 år.

 Heike er egentlig ikke i sofaen eller sengen. Men vi har èn sofa som kun står i min lesekrok og blir lite brukt. Så når matmor sier det er greit, får han lov til å ligge litt i sofaen. Og det ser ut som han liker det..

 Ellers har Heike fortsatt ett ekstremt "puppe"behov! Denne bamsen kjøpte jeg til han da han var valp og like stor som bamsen, og den ble fort hans favoritt. Denne "pupper" han på flere ganger om dagen, og det er da han virkelig skal ha en kosestund at han går og henter denne og har en hyrdestund. Ettersom den ofte er våt etter disse kosestundene, er den blitt vasket, og da savner han den stort. Jeg synes det er sjarmerende at en voksen hund fortsatt har en slik rutine.
 SÅ her er altså noen kosebilder av Heikemin, som har bursdag i morgen. Vi skal ikke feire stort, men det blir nok litt ekstra godt i morgen;)


1 kommentar: