mandag 13. juli 2009

lastebiltur, alt er mulig bare man vil;)

Mine to kjære gutter, HK og Heike bad med matmor på lastebiltur søndag morgen. Og hvem kan vel si nei takk til å bli med dissa skjønne gutta? Vi pakket sekken og ble med;)

Det regnet litt, men det gjorde ingen ting da Heike kunne ligge i ei seng i lastebilen og slappe av hele veien hjem. Bildene ble desverre lagt slik at slutten på turen kommer først, men pytt pytt=)

En liten pause i skogen er BARE MORO!!! Verre for matmor som ikke er noe stødig fjellgeit som kommer frem over alt. Men vi kom ned igjen til slutt;)


HK flyttet en huggemaskin, og da det stod på som verst var det greit å søke tilflukt mellom beina til matmor. Heike er ofte og se der da det er noe som skremmer han. Det er godt han er trygg på meg da, han har blitt en skikkelig mammadalt, enda vi har prøvd å motvirke det. Men det er ikke lett da det er jeg som for mesteparten har med han og gjøre. For han er jo GODGUTTEN MIN!!!


Heike ville ne meg med på en hytte langt oppi skauen der.







Han syntes nok jeg var teit som ikke ble med. Det så koselig ut der;)


Det er deilig å løpe fritt og bare være valp. Vi går med han i sele nå, og han går så fint! Riktig flink gutt er han;)








Her har han sett til at alt er bra med lasten vi hadde med oss på tur,)





Måtte bort og gi sjaføren en kos. Legg merke til det lasset vi hadde!










Matmor er ikke snill som tar bilde når Heike tisser, men det var liksom bilden, lasten, Heike og HK jeg ville ta med. Pytt om Heike står i sin feminine stilling og gjør ett viktig ærend;)







Det blir litt venting på slike turer.










Heike ble lei ventingen og hadde tenkt å ta saken i egne hender og få oss hjem;)















Men det var aller best å bare slappe av da;) Deilig med seng som man kan hvile seg litt i, pluss at det er flott utsikt fra lastebilen;)








Dette er visst noe man henger opp døde elger i da man jakter og skal slakte. Da jeg fikk høre hva jeg hadde tatt bilde av, syntes jeg det hele er ekkelt og barbarisk, men bildet var jo så fint;)
















Det var ett flott landskap vi kjørte i, og tåken lagde en fin trolsk stemning;)












































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar