søndag 25. september 2011

 I dag dro min samboer og jeg, sammen med de nydelige hundene mine til Hundelivsmessen på Hellerudsletta. Jeg synes det var skuffende lite der, og jeg hadde store planer om å handle mye. Men det var jo mye de ikke hadde engang! Men jeg fikk sosialisert hundene mine, og Teddy fikk seg en "jakke" han kan ha på hundetreningene fremover. Matmor fikk seg en ny ullgenser, nettopp til samme hundetrening.
 Gutta er så gode venner. De fikk mye skryt i løpet av dagen. De fikk hilse på mange hunder og mennesker. De ble til og med fotografert, og jeg får tilsendt bildene på mail og kan laste ned det ene gratis;) Det blir spennende å se...
Vi koser oss så om dagen. Og denne helga har fullt og helt vært  viet til hundene mine. Lørdag var vi på aktivitetsdag i forbindelse med valpekurset. Det gikk på enkle øvelser jeg kan gjøre med hundene mine på tur for at turen skal bli enda bedre.
Kvelden tilbrakte vi sammen med svigers og Kendo.
I dag ble det Hundelivsmesse, og nå koser vi oss MAX med sofa og ullteppe-kos. Ny arbeidsuke starter i morgen. Det blir andre boller, så vi koser oss nå som vi kan.


Leste en liten treffende notis i Vi Med Hund som jeg tenkte å dele med dere;
Til alle kvinner.....
     ....vet du hva som er likhetene mellom hunder og menn?
1. Begge har en irrasjonell frykt for støvsugeren.
2. De tar opp alt for mye plass i sengen.
3. De føler seg truet av sine "brødre"
4. De markerer sitt revir ved å tisse ute.
5. De er dårlig spørsmålstillere.
6. De lukter verre med alderen.
7.De små utgavene virker mer nervøse.
8. De vasker ikke opp etter seg.
9. De fiser uten skam.
10. Ingen av dem legger merke til om du har klippet deg.
11.De vet ikke hvordan man snakker i telefonen.
12. De er mistenksomme ovenfor postmannen.

Gudskjelov er det ikke alle punktene som passer hos oss, men den var morsom. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar