fredag 7. oktober 2011

Høsten er helt klart den fineste tiden på året!

 For noen uker siden var vi på hyttetur på mine foreldres hytte i Valdres. Selv om det regnet hele helgen, koste vi oss kjempe masse! Etter en av turene i regnværet, tok min venninne Jorunn noen bilder av gogutta som jeg ikke har fått lagt inn enda.
Her er min nydelige Heike!

 Her er Teddy i full fart;) Han koser seg kjempe masse på hytta han også! Vi fortet oss ut mellom regnskurene, så de fikk løpt litt ute;)
                                              ;)
 Treklosser var kjempe morsomt! Mamma og pappa har bygget på hytta, og rundtomkring lå det noen biter som gutta tok med seg;)

 Teddy med fin kontakt med matmor!
 Min nydelige Teddy som har blitt så stor!
 Kosestund på hytta! På hytta er det meste lov, så vi tok like grei en hvil sammen;)



1 kommentar:

  1. For noen herlige hunder! :)
    Hyttturer er alltid moro..både for
    to og -firbente :).

    -Einy

    SvarSlett