søndag 1. april 2012

Endelig oppdateringer fra oss

 I mitt neste liv skal jeg bli hund hos oss....

Vi koser oss så atte! Nå har vi en hund til en ukes tid, for Tonje, en venninne er i syden. Dette er vakre Tippi, og disse hundene har vært mye sammen tidligere.

 Det er så koselig å ha besøk av Tippi-mor. Hun slo seg fort til ro her, og hører på matmor hele tiden. Når vi koser oss, ligger hun i sofaen eller aller helst på fanget;)

Hundene går kjempe bra overens, og det er ikke noe bråk med dem. I morgen har jeg allerede hatt henne en uke, og jeg synes det har gått kjempe fort. Jeg har ikke merket noe til henne nesten;)

 Selv Teddy er totalt avslappet sammen med en jente i hus;) 
 Søte lille Teddy, sliten etter dagens tur i skogen;) Det er vår hjemme nå, så vi kan gå problemfritt i skogen. Det eneste er at de to små må gå med dress da alt fra skogen, samt møkk og søle fester seg i pelsen dems.

 Heike er den "voksne" blant dem; dvs han passer på dem;) Han er verdens beste storebror for Teddy, nå tar han seg ordentlig av lille Tippi også;)
 Min vakre Heike! Han hadde bursdagen sin 21 mars, da ble han 3 år;) Vi feiret det sammen med Teddy som ble 1 år 22 mars..
Dette var ikke planlagt, men praktisk å ha bursdagene dems samlet;)

Nå er det påske, matmor skal jobbe hele påsken og synes det er litt kjedelig, men første prioritet mellom vaktene er selvfølgelig tur med øyestenene;)
Ønsker dere alle en riktig fin påske

2 kommentarer:

  1. I love the pictures, the dogs are cute. I follow you to get your update and if you follow me, I really thank. Wish you a wonderful day.

    SvarSlett
  2. Herlige bilder :) Og morsomt at det ikke bare er oss som sjanser til med lys sofa og så mange dyr som potensielt kan skitne til :D

    SvarSlett