torsdag 5. januar 2012

Det gjelder å ikke være rådløs;)

 Teddy skal ikke gå lengre enn 15 minutter om dagen pga behandlingen han fikk i helga, og for å forhindre å presse kroppen hans på noen mulig måte. Vi ruslet oss en liten runde i stad, men det er ikke nok for Heike som er vant til å gå en time om dagen.

Så da tok vi sparken fatt. Det er bare is på veien, og har jo en spark stående. Den var noe skrøpelig, men det gikk. Ettersom Teddy ikke skal være i aktivitet, satt han i kurven;) Det var en kjempe fin tur for oss alle, tror jeg!
De er så gode, de  finner seg i det meste. Selv om Heike syntes sparken var litt skummel med en gang, gikk det fort over. Han småløp ved siden av sparken hele veien;) Vi tok ingen lang tur i dag, ettersom det var litt skummelt. Men det frister til gjentakelse;)

5 kommentarer:

  1. Nommin så nydelig i kurven da! :D Smart! Håper det går bedre med Teddy så han kan være med og gå lengre turer igjen snart :)

    SvarSlett
  2. (o: Så utrolig koselige og morsomme bilder! Hihi. Tipper dere utgjorde litt av et syn!

    SvarSlett
  3. For en fantastisk koselig hundeblogg du har. Jeg var bare innom på tilbakebesøk i den andre bloggen din og fant linken til hundebloggen. Nå har jeg lest hele bloggen og kost meg med bildene. Håper det fortsatt går bra med Teddy, veldig smart å ta en sparktur da. Hunder elsker å sparke på tur.
    Jeg må si at Cavalier er vel min hjertehund, det finnes vel ikke mere menneskekjære og vennlige hunder tror jeg. Herlig å se bilder av begge hundene dine sammen, tydelig å se at de er verdens beste venner og helt avhengig av hverandre.
    Ønsker dere alle en flott søndag.

    SvarSlett
  4. Det var en smart løsning! Jeg vil tro det ble en bra tur for alle!

    Hilsen Einy

    SvarSlett
  5. åååå.. blir helt overveldet av oppmerksomheten i denne bloggen!! skal oppdatere snart. Ser at strikkebloggen har fått for mye oppmerksomhet. På tide å vie litt tid her inne også;)

    SvarSlett