mandag 4. juli 2011

Statusrapport fra oss

 Teddy har bodd hos oss en uke og en dag, og  vi koser oss veldig. Det er utrolig hvor fort man glemmer hvordan det er å ha valp. Jeg har tatt meg selv i å tenke "var Heike slik?" "Gjorde Heike slik?" og må innrømme at han var valp med stor V han også. Men felles for de to gutta mine er at de er noen ordentlige kosegriser!!!

Jeg merker litt sjalusi på Heike da vi får besøk, selv om de vier han mye oppmerksomhet. Noe bildet over kan bevise. Men ellers er de allerede blitt gode venner, gogutta mine!
 Kendo kom på vissit til Teddy! Det er litt størrelseforskjell på disse to gutta, men de gikk så fint sammen atte! De store hundene tar hensyn og er forsiktige med den lille gudskjelov! Og han vet å passe seg litt også!
 Vi har også tid til litt kos. Om kveldene er hundene våre veldig slitne og setter stor pris på litt kos. Jeg tror Teddy blir en hund som liker å sitte på fanget. Om det hadde vært opp til han, hadde han nok ligget i fanget hele dagen. Men da får man igrunn ikke gjort noe annet!!!
 VERDENS FINESTE GUTTER som gjerne koser seg litt sammen. Heike var ikke like ivrig på slik kos i begynnelsen, men det var helt greit å sove inntil hverandre litt.
 Det blir gjerne slik når de begge må ligge på beina til matmor! Slik var Heike som valp og slik er han enda. Teddy er intet unntak;)

Like etter er det tid for litt lek. Å dra om kapp er nok veldig morsomt. Teddy slipper helst ikke lekene han heller, så Heike drar på. Det er morsomt å se de leke sammen, for Heike tar veldig hensyn til den lille. (kanskje litt for mye til tider) Men de har det gøy sammen.

Og JA jeg er helt overbevisst om at hundene har veldig godt av å være sammen! De har veldig til selskap av hverandre;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar